Venus
Clinic

טיפולי שרירים בבוטוקס

אנחנו לא יודעים מה שמעתם בנושא ואנחנו ננסה לעשות לכם קצת סדר בין הדברים. ישנם מספר מקרים רפואיים המצריכים טיפול בהזרקת בוטוקס. אתם לא יכולים לדעת לפני שהתייעצתם עם רופא מומחה האם זה מה שאתם צריכים על מנת לפתור את הבעיה שלכם. סך הכל בוטוקס הוא רעלן המופק מסוג ידידותי של חיידקים ( כמו חיידקים הניתן למצוא בדבש) שכל מה שהוא עושה הוא מרפה שרירים. עוד לפני השימוש הקוסמטי היו שימושים בבוטוקס לטיפול בעוויתות שרירים ואפילו במיגרנות. אפשר להגיד שהשימוש הקוסמטי של בוטוקס התגלה די במקרה. אבל בכל זאת אנחנו כאן כדי להסביר לכם מעט על טיפולי שרירים בבוטוקס.
טיפול שרירים בבוטוקס למי מתאים?
אז ציינו שלא תוכלו לדעת לפני שהתייעצתם עם רופא מומחה, אבל נוכל לכוון אתכם מעט. קודם כל יש משהו מעניין שאנחנו רוצים לכם על בוטוקס ומיגרנות. ארגון הבריאות העולמי הגדיר את המיגרנה כמצב תחלואה כרוני מגביל, ממנה סובלים כ-20% מהנשים ו12% מהגברים.
מיגרנה היא צורה נפוצה של כאבי ראש חזקים המגבילים את פעילותינו ועלולים לגרום להשבתה מוחלטת.
התקפי מיגרנה מלווים בעיקר בכאב חד המופיע רב הפעמים בצד אחד של הראש ועלול להיות מלווה בבחילות והקאות, רגישות למקורות אור ורעש.
השימוש בבוטוקס כאמצעי לטיפול במיגרנות החל באמצע שנות ה-90 וזאת לאחר שמטופלים בבוטוקס למטרות אסתטיות אשר סבלו ממיגרנות וכאבי ראש תכופים החלו לדווח על ירידה בעוצמת הכאבים מהמיגרנה ממנה סבלו.
ראיות קליניות אלו הובילו את מנהל התרופות והמזון האמריקאי FDA) ) לאשר את טיפולי הבוטוקס למיגרנות.
הזרקת חומר הבוטוקס לאזורים אלו מסייעת בעיכוב שחרורם של נוירוטרנסמיטורים ההיקפיים שהם למעשה הגורם המשפיע על מערכת העצבים המייצרים את המיגרנה. וכך למעשה אנחנו מבצעים טיפול שרירים בבוטוקס , אנחנו מרפים את השרירים המתכווצים שלוחצים לכם ובכך אנחנו מפחיתים משמעותית את הלחץ והכאב בראש.
הבוטוקס מרפה את השרירים המצויים באזורי ההזרקה ובכך הוא מקל באופן כמעט מידי על הכאב העלול להתלוות לכל התקף מיגרנה.
הזרקת בוטוקס לטיפול במיגרנות מתבצעת באזור המצח, צידי העיניים, קרקפת אחורית ומעל הצוואר.
חשוב לציין שטיפול במיגרנות באמצעות בוטוקס מיועד אך ורק לאילו מכם הסובלים ומתמודדים עם התקפי מיגרנה / כאבי ראש עזים בתדירות גבוהה. כאשר הטיפול עצמו מיושם לאחר התייעצות מוקדמת עם הרופא/ה וזאת על מנת לאפיין את הכאב ותדירותו וקביעת מינון החומר המוזרק.
מעבר לזה אנשים הסובלים מעוויתות שרירים ניתן להזריק בוטוקס על מנת להרפות את השרירים ובעצם להרגיע את ההתקפים.
כמו כן, גם ישנם מקרים של אסימטריה בפנים בגלל ששריר הלסת בצד אחד חזק יותר מהשריר בצד השני. ולכן כשאנחנו מזריקים בוטוקס בצד הבולט אנחנו למעשה מרככים את השריר וגורפים לו להרפות ותוך מספר ימים כבר תשימו לב כי השריר מתאזן וזה ממש לא פוגע בלעיסה שלכם. במקרה אני הכותב לכם מאמר זה סבלתי מבעיה זו בדיוק והזריקו לי בוטוקס מצד אחד על מנת להרפות את השריר החזק בצד שאני לועס בו רב חיי מבלי להבין את המשמעות של לעיסה מאוזנת בחלל הפה.
בכל מקרה אנחנו ממליצים להתייעץ עם רופא מומחה לפני שאתם מחליטים מה נכון לכם ומה אתם צריכים כי בהחלט ישנו הבדל בין רצוי ומצוי וכי את התשובה הרלוונטית לכם תוכלו לקבל רק בעת ייעוץ פרונטלי. מקווים שענינו על כל השאלות שלכם בנושא טיפולי שרירים בבוטוקס. במידה ולא אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו צלצול ואנחנו נענה לכם בשמחה על כל השאלות שלכם.
באהבה, צוות ונוס.

צרו
קשר

לפרטים נוספים על הטיפולים בקליניקה שלנו תוכלי להשאיר את הפרטים שלך בטופס ואנו נחזור אלייך בהקדם!