Venus
Clinic

אודות ונוס

ברוכים הבאים לאתר שלנו! אנחנו מרפאת אסתטיקה ונוס מחדרה ובמרפאה שלנו תוכלו להנות ממגוון טיפול אסתטיים וקוסמטיים שונים בין אם בהזרקות, מכשירים או מוצרים.
חשוב לנו לציין כי במרפאה שלנו ישנו צוות מנוסה המורכב מרופאה מומחית בתחום המשפחה, פנימית ובעלת ניסיון באסתטיקה מראשית תחום האסתטיקה עוד אי שם משנת 1996. הרופאה שלנו עבדה במספר מדינות, מספר חברות ענק והחליטה לפתוח מרפאה עצמאית על מנת שתוכל להעניק למטופלים שלה את הטיפול הטוב ביותר, ללא פשרות משום סוג בדרך שהיא מאמינה בה לאחר כל כך הרבה ניסיון.
הקוסמטיקאית שלנו גם כן בעלת עשרות שנות ניסיון גם בתחום הקוסמטיקה וגם בתחום האסתטיקה הרפואית ותהיה איתכם, לשירותכם בכל אשר תצטרכו.
במרפאה שלנו אנחנו מאמינים כי על איכות לא מתפשרים ובטח כשזה נוגע לרפואה ובכלל כשזה נוגע למראה החיצוני של המטופלים שלנו. ולכן תוכלו למצוא אצלנו חומצה היאלורונית אך ורק מאושרת תקנים אירופאים (CE) , אמריקאים (FDA) וכמובן אישור משרד הבריאות הישראלי. לרופאה שלנו ניסיון של עשרות אלפי הזרקות!
את טיפולי הבוטוקס שלנו אנו עושים בשיא המיומנות ללא כל ספק ולא רק למתרות אסתטיות אלה גם למטרות של טיפולי שרירים. וכמובן היא מוסמכת למתיחת פנים בכל סוגי החוטים כולל חוטי אפטוס.
המרפאה שלנו ממוקמת בחדרה, רחוב הרברט סמואל 50. ואנחנו מזמינים אתכם לייעוץ חינם ללא עלות על מנת שתוכלו להכיר אותנו ולהתרשם לטובה. וכמובן גם לצבור קצת ידע בתחום כה חדיש, מורכב ומפוצץ פרסום ואינפורמציה.
כמו כן אנחנו מזמינים אתכם לטייל באתר שלנו וללמוד קצת אודות הטיפולים אותם אנחנו מציעים ולחדד את הכיוון שאליו אתם מחפשים ללכת.
באהבה, צוות ונוס.

צרו
קשר

לפרטים נוספים על הטיפולים בקליניקה שלנו תוכלי להשאיר את הפרטים שלך בטופס ואנו נחזור אלייך בהקדם!