Venus
Clinic

מילוי רקות

מילוי רקות – מילוי בחומצה היאלורונית

הרבה אנשים לא באמת מבינים את חשיבות הנפח ברקות שלנו. הרבה מאוד אנשים חושבים שעדיף להם להשקיע בשפתיים, בלחיים, בגבות ומה לא. אבל ישנה בעיה אחת, הם שוכחים מה אחד הדברים הכי חשובים בתווי הפנים שלנו – פרופורציה. כל עבודה אסתטית שהיא תהיה יפה אך ורק אם היא פרופורציונלית לתווי פנים של המטופל. לכן אם יש לכם שקעים ברקות אבל דאגתם להבליט את הלחיים והשפתיים, חוסר הפרופורציה יבלוט יותר באופן הרבה יותר חריף. מה שמשפיע ישירות על תווי הפנים שלכם והנראות החיצונית הכללית שלכם.

 

במאמר זה אנחנו נציין את רב מה שאתם צריכים לדעת על מילוי רקות בחומצה היאלורונית.

בדומה לאזורים נוספים בפנים שלנו הרקות שלנו יכולות לסבול מהתדלדלות העור והיווצרות שקעים הנגרמות מהרבה מאוד סיבות. חלקן קשורות בגנטיקה, חלקן קשורות לתזונה והרגלים, או אפילו מחלה קשה איתה אנחנו מתמודדים. לכן אנחנו מציעים תפרון של מילוי רקות בחומצה היאלורונית ועל כן נסביר בקצרה.

 

צרו איתנו קשר לפרטים נוספים על טיפולים בקליניקה:

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

סיבות להתדלדלות הרקות

קיימות מספר סיבות להתדלדלות הרקות עליהן נרחיב בקצרה:

 

1.מרכיב גנטי – הצופן הגנטי שלנו צופן ברובו המון סודות שאנחנו מגלים עם השנים, אם במשפחה שלכם יש נטייה להתדלדלות רקות מה שעלול לגרום להתדלדלות רכות גם בגיל צעיר. בגנטיקה שלנו אין לנו איך להילחם. כל אחד קיבל חבילה אותה הוא צריך לתמצת עד תום. להעצים את היתרונות שלנו ולגשר על החסרונות שלנו.

 

2.גיל זה פקטור – בגוף שלנו קיימת חומצה היאלורונית באופן טבעי. החומצה מתפרקת עם השנים מה שגורם לירידה בגמישות ואלסטיות העור, המשפיעה באופן ישיר על נפח הרכות שלנו. אך השעון לא עוצר אף פעם. אם אתם שמים לב כי מתחילה אצלכם התדלדלות ברקות היא לא מפסיק, היא תמשיך ותעמיק. וזו רק בחירה שלכם האם לתת לנפח לברוח או להתחיל טיפולים אסתטיים.

 

3.הרזיה פתאומית – כמובן שבעת שאנחנו יורדים במשקל שלנו באופן דרסטי אנחנו פשוטו כמשמעו מאבדים נפח. איבוד נפח זה אינו פוסח על תווי הפנים שלנו. גם אם אתם מרזים בהדרגה ובאופן מאוד מבוקר אתם עלולים לשים לב כי הנפח ברקות שלכם מתחיל להתדלדל מה שגורם למראה עייף, מבוגר, תשוש ואף חולה.

איך ממלאים רקות?

מילוי רקות

יש מספר דרכים של מילוי רקות. הנפוצה והבטוחה ביותר היא מילוי רקות בחומצה היאלורונית.

ההזרקה מבוצעת על ידי מחט או קנולה המוחדרת לשכבות השונות בעור על מנת לקבל תוצאה טבעית, סימטרית ויפיפייה. מילוי רכות זהו טיפול הדורש מיומנות רבה על מנת ליצור סימטריה מדויקת תוך כדי שמירה על מראה טבעי ומושלם. לכן אסור בשום פנים ואופן להתפשר על מיומנות הרופא. חוץ מזה גם יש את עניין איכות החומר המוזרק.

 

ישנן המון המון חברות שונות המייצרות חומצה היאלורונית ברחבי כל העולם. מעבר לזה שהחומר חייב לעמוד בתקנים בריאותיים לדוגמת ה CE האירופאי או הFDA האמריקאי, איכות החומר משפיעה באופן ישיר על תקופת הזמן בו החומר מחזיק ברקמות שלנו. כאשר חומר לא איכותי יחזיק מספר חודשים בודדים עד חצי שנה וחומר איכותי יחזיק כשנה עד שנתיים. אז הנוסחה למילוי רקות בחומצה היאלורונית היא בעצם לא להתפשר בשום פנים ואופן.

מילוי רכות – האם זה מסוכן?

התשובה לשאלה הזאת היא נוגעת לכל טיפול אסתטי בחומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית קיימת אצלנו ברקמות בעור באופן טבעי. חומצה זו אחראית על גמישות ואלסטיות העור מה שמקנה לו מראה צעיר גמיש ורענן. אבל אנחנו מאבדים את החומצה הזאת עם השנים ולכן העור שלנו מתקמט ומאבד נפח. החומצה עצמה לא מסוכנת כל עוד היא נוצרת עם תקנים בינלאומיים ללא פשרות. אבל הסיכון מצוי בעיקר אם פונים לאדם לא מקצועי שיזריק לכם.

 

תיאורטית כל אדם יכול לקחת מזרק ביד ולהזריק, כל אדם יכול לקחת מכחול ביד ולצייר, כל אחד יכול לקחת כלי ביד ולנגן. אבל איפה הייחודיות? האומנות? הרמה הגבוהה? כל זה מגיע לאחר ניסיון רב ולא מתפשר של רופאים מדהימים שמשקיעים המון שנים מחייהם דווקא לתחום הזה על מנת לתת את המענה הכי מקצועי ונכון למטופלים. מי שמתפשר על הרופא שלו, מתפשר על עצמו.

מילוי רקות כמה עולה?

לצערנו הרב אנחנו לא יכולים לציין את המחיר למילוי רקות בחומצה היאלורונית כיוון שההסתדרות הרפואית בישראל אוסרת על הרופאים בכל תחום בארץ לפרסם מחירים. זאת בטענה שלמטופל אסור להתלבט באיכות הטיפול הרפואי שלו בגלל המחיר. אפשר להסכים או לא אבל זה המצב. לכן אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר למילוי רקות בחומצה היאלורונית אתם מוזמנים לצלצל אלינו.

מילוי רקות יתרונות וחסרונות:

לכל הטיפולים במילוי באמצעות חומצה היאלורונית יש אותם יתרונות וחסרונות פחות או יותר, סך הכל לכל אזור בפנים שלנו יש את החומר המתאים הריכוז המתאים להזרקה וכמובן טכניקת הזרקה שונה. אבל בכל זאת זה חשוב כי תשמעו על היתרונות והחסרונות אם אתם כבר בדף הזה.

 

אנחנו נתחיל דווקא מהחסרונות:

 

  • אינו חומר קבוע – גם אם אתם לא התפשרתם על החומר הכי טוב והלכתם לרופא שנתן לכם את התוצאה הכי יפה שיכלתם לבקש, החומצה ממשיכה להתפרק באופן טבעי מהרקמות בגוף שלנו. לכן עלינו לחזור ולבצע את הטיפול כל תקופת זמן מסויימת התלויה באיכות החומר, כמות החומר וההרגלים שלנו.
  • שטפי דם (סימנים כחולים) – חשוב להבין שזה לאו לוודא מעיד על מיומנות הרופא. כי תיאורטית מכל דקירה של מחט בגוף שלנו עלול לצאת שטף דם המסמן רק פגיעה בכלי דם קטן. לעיתים על מנת לפזר את החומצה היאלורונית באופן שווה ונדרש על הרופא לקחת את הסיכון שיצא שטף דם שיעבור תוך 7-10 ימים. אבל המטופל יקבל את התוצאה הכי מדהימה שיש ללא פשרות.
  • א-סימטריה – כמובן שטיפול זה חייבים לבצע אצל רופא מיומן כי חוסר סימטריה זוהי בעיה חמורה למטופל שיצא ממרפאת אסתטיקה. וכמובן לשמור על פרופורציה בפנים שלנו. במקרה של א-סימטריה צריך לפנות לרופא המטפל. מה שמצריך המשך טיפול או המסת חומר. ניתן להימנע מחסרון זה על ידי בחירה ברופא מיומן בעל ניסיון רב.

ועכשיו נציין את היתרונות:

 

  • חומר אינו קבוע – חשוב לזכור שהגוף שלנו ממשיך להשתנות, תווי הפנים שלנו ממשיכים להשתנות הכל אצלנו משתנה עד יום מותנו. לכן אם אנחנו משתמשים בחומרים קבועים לדוגמת סיליקון וכו'. אנחנו לא יודעים איך זה יראה עלינו עוד עשור או שתיים ולכן זה יתרון מובהק של חומצה היאלורונית שניתן להתאים כל טיפול בול כמו כפפה לכל מטופל כל פעם מחדש.
  • תוצאה טבעית – תאמינו או לא אין שום סיכוי שאתם תזהו מי עשה אצלנו מילוי רקות בחומצה היאלורונית ומי לא. שמירה על תוצאה טבעית זה יתרון מובהק של חומצה היאלורונית ככלל. כמו כן זהו חומר מתפרק כך שתווי הפנים שלכם נשארים דינמיים וזה לא פוגע בכלל בהבעות הפנים שלכם.
  • את נראית מליון דולר! – אנחנו חיים רק פעם אחת , לא פעמיים ולא פעם וחצי. ואנשים מסביבנו משקיעים במה שהם מאמינים לנכון, במי שהם מאמינים לנכון. אבל מה עם להשקיע בעצמכם? החיים דורשים מאיתנו להתייצב בהרבה סיטואציות בחיים בשביל האנשים האהובים שלנו עד שלפעמים אנחנו שוכחים מעצמינו וממה שמגיע לנו לעצמינו מעצמינו. וזה בסדר, זה אומר שאתם אנשים טובים ואכפתיים, זה אומר שאתם דואגים לאהובים שלכם. אבל איזון זה הכל בחיים , מגיעה גם השעה שעליכם לדאוג קצת לעצמכם.

סיבוכים אפשריים למילוי רקות

סך הכל מילוי רקות בחומצה היאלורונית עלול לגרום לסיבוכים מינוריים לדוגמת נפיחויות של כמה ימים עצם הדקירה של המחט, סימנים כחולים עצם הדקירה של המחט, הרגשה של לחץ מהמילוי של החומצה היאלורונית שנוגעת בקצוות העצבים וכל זה אמור לעבור לאחר מספר ימים בודדים. אך קיימים סיבוכים יותר קשים אשר קוראים ברב המוחלט בגלל טעות של הרופא.

  • זיהום – כמובן שכל טיפול, כל דקירה של מחט ואפילו קעקוע ברור שצריך לחטא. אז אם לא ניגבתם את האיפור שלכן או שהרופא לא העביר חיטוי זריז באזור ההזרקה, קיים סיכוי לזיהום. במצב זה עליכם לפנות לרופא שיוציא לכם מרשם לאנטיביוטיקה.
  • א- סימטריה – כמובן שסיבוך זה לא באשמתכם. על הרופא שלכם להיות מיומן ולדעת מה הוא עושה ולהסביר לכם נכון את שלבי הטיפול שלא תהיו מופתעים במידה ועליכם להוסיף חומר ולהמשיך בטיפול כי לא הספיק לכם או יצא לא סימטרי.
  • אלרגיה – חשוב מאוד לציין אצל הרופא במידה ואתם יודעים כי יש לכם אלרגיות מסויימות. הסיכוי שאלרגיה נדירה מסכנת אתכם העת מילוי רקות בחומצה היאלורונית הוא אחד לכמה מליונים. (0.0000001%)

כמובן שעל מנת לקבל את המידע שרלוונטי ישירות אליכם תוכלו לקבל במהלך שיחת טלפון קצרה. אנחנו מקווים כי כאן הצלחנו לענות על כל השאלות שלכם בקשר למילוי רקות בחומצה היאלורונית. במידה ולא אל תתביישו לשאול.

באהבה גדולה, צוות ונוס.

צרו
קשר

לפרטים נוספים על הטיפולים בקליניקה שלנו תוכלי להשאיר את הפרטים שלך בטופס ואנו נחזור אלייך בהקדם!