Venus
Clinic

איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית

איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית – קצת על התהליך

אנשים לא לגמרי מבינים איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית. איך אנחנו ממלאים את הקמטים ומעניקים לעור שלנו את הנפח שלו, הגמישות שלו ובעצם מחזירים אותו לימי הזוהר שלנו.
לכן אתם צריכים לדעת כי לכל דבר בחיים יש סיבה – ותוצאה. וזה נכון גם לגבי הקמטים שלנו בפנים.
חומצה היאלורונית יש לנו בגוף באופן טבעי מאז שנולדנו ואנחנו מאבדים אותה עם הזמן ולכן העור שלנו מאבד מנפחו ומתקמט. סיבה – ותוצאה.
לכן בתחום האסתטיקה הרפואית גילו כי אפשר להחזיר את החומצה היאלורונית אל תוך העור שלנו ובעצם להחזיר את הנפח החסר לאותם קמטים המופיעים לנו על העור.

 

איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית ושומרים על מראה טבעי
תוצאות של העלמת קמטים בחומצה היאלורונית

 

 

איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית – התהליך עצמו

אז איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית? כל מולקולה של חומצה היאלורונית קושרות אליה 50 מולקולות של מים! ככה למעשה נוצר הנפח ואנחנו מעניקים לעור שלנו חזרה את הלחות , הגמישות והרעננות. החומר נכנס אל הרקמות ומחזיר את הנפח לעור ובכך למעשה אנחנו ממלאים את הקמט.
הזרקת חומצה היאלורונית מתבצעת בתהליך די פשוט המצריך סבך הכל כמה דקות של סבלנות ושבועיים של הקפדה על שתיית מים והימנעות של חשיפה לחום ושמש. חומצה היאלורונית מאוד רגישה לשמש וחימום ואם לא תקפידו על הגנה מהשמש או מחימום של האזור המוזרק אתם פשוט תפגעו בתוצאה שלכם כי אתם למעשה תמיסו את החומצה היאלורונית לפני שהיא הספיקה לקשור אליה מולקולות מים (מדבור על משך זמן של שבועיים כי זה הזמן הנדרש למולקולות לקשור אליהן את המולקולות מים שמעניקות את הנפח והלחות לעור).
אז איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית ושומרים על התוצאה? חשוב מאוד לאחר הזרקת חומצה היאלורונית לשתות לפחות ליטר וחצי של מים ביום ואפילו להוריד את הטמפרטורה כאשר אנחנו מתקלחים ואם הזרקנו בשפתיים אז גם לשתות שתייה חמה עם קש אחרת פשוט את גורמים לדיפורמציה בחומצה היאלורונית – פירוק המולקולה לפני שהיא הספיקה להעניק לכם את התוצאה הרצויה.

חומצה היאלורונית – לא חומר קבוע

איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית שהתוצאה תחזיק כמה שיותר זמן? אז אנחנו מזריקים את החומצה היאלורונית אל תוך הקמטים, נותנים להם להתמלאות במולקולות של מים ובכך אנחנו ממש ממלאים את הקמטים. התוצאה היא לא לתמיד, אנחנו עם הזמן מאבדים את החומצה היאלורונית מהגוף שלנו. היא מתפרקת ואיתה אנחנו רואים צניחה של העור והופעת הקמטים המעידים על חוסר בנפח. כמו שזה קורה באופן טבעי זה ימשיך לקרות באופן טבעי וזה בסדר, ככה תוכלו להתאים את התוצאה שאתם רוצים בהתאם לפרופורציה של ההופעה החיצונית שלכם בכל תקופה שלכם בחיים.
חומצה היאלורונית איכותית מחזיקה בין שנה לשנתיים בניגוד לחומצות לא איכותיות המחזיקות בין 3-6 חודשים ולכן כדאי מאוד לא להתפשר על איכות החומר כי בסוף אנשים לא צריכים להגיע למרפאות אסתטיקה כל שני וחמישי אלה אחד לתקופה, ואנחנו במרפאה שלנו דוגלים באיכות ולא בכמות כי אנחנו מאמינים שהלקוח צריך לקבל את ההכי טוב ולהרגיש כי באמת אכפת. זה מה שבונה את השם שלנו ומחזיר את הלקוחות אלינו כל פעם מחדש.

חומצה היאלורונית – לא תמיד הפתרון הנכון

חשוב לבין שלא כל קמט אפשר להעלים באמצעות חומצה היאלורונית. ישנם קמטים שעדיף "להעלים" עם בוטוקס. קמטי ההבעה במצח נוצרים עקב שרירי פנים חזקים שמקמטים את העור כל פעם שאתם מרימים את הגבות, כמו כן הקמטים בין הגבות ובצידי העיניים. והפתרון הוא די פשוט. כמה דקות של סבלנות והזרקת בוטוקס והקמטים שלכם נעלמים כאילו לא היו.
חשוב להבין כי לכל סיבה יש תוצאה ולכל תוצאה יש סיבה ואנחנו נסביר. כשיש לנו קמטים שהיינו רוצים להעלים אנחנו צריכים להבין מדוע הם נגרמו ורק אז אנחנו נוכל לדעת מה הטיפול הדרוש על מנת לקבל את התוצאה שאנחנו רוצים. ישנם מצבים בהם פתרון יכול להיות בטיפול בחוטים נספגים, ישנם מצבים בהם הפתרון יהיה טיפול בבוטוקס וגם יהיו מצבים בהם התפרון הוא חומצה היאלורונית.
חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מוסמך שידע לכוון אתכם ולייעץ לכם על מנת שתקבלו את הטיפול שמתאים לכם באמת. אל תבואו עם דעות קדומות ותוכניות שבניתם לעצמיכם בבית כי באמת יש דברים שרק רופא יודע ואסור לזלזל בידע זה.
מקווים שבמאמר קצר זה ענינו לכם על איך מעלימים קמטים בחומצה היאלורונית וגם אם לא אנחנו מזמינים אתכם לצלצל אלינו אנחנו נענה לכם בשמחה את כל אשר תרצו לדעת.
באהבה, צוות ונוס.

צרו
קשר

לפרטים נוספים על הטיפולים בקליניקה שלנו תוכלי להשאיר את הפרטים שלך בטופס ואנו נחזור אלייך בהקדם!